کارت ویزیت کتان لمینت امباس طلاکوب

1,226,000 تومان

کارت ویزیت کتان لمینت امباس طلاکوب با طراحی شیک، بافت‌دار و طلایی، مناسب برای مشاغل مختلف و امکان اضافه کردن اطلاعات دستی است.

دسته: , شناسه محصول: نامعلوم

توضیحات

کارت ویزیت کتان لمینت امباس طلاکوب

کارت ویزیت کتان لمینت امباس طلاکوب، به دلیل طراحی شیک و جذابش، به یکی از گزینه‌های محبوب برای کارت‌های ویزیت تبدیل شده است. این نوع کارت‌ها که به کارت ویزیت طرح کتان طلاکوب نیز معروف هستند، به دلیل قابلیت‌های ویژه‌ای که دارند، جذابیت زیادی را به نمایش می‌گذارند.

این کارت‌ها بر روی دو لایه مقوای کتان امباس با ضخامت 300 گرم چاپ می‌شوند و هیچ‌گونه روکشی ندارند. اگر به کارت‌های بافت‌دار علاقه دارید، این کارت ویزیت انتخابی عالی برای شماست. پس از چاپ، قسمت‌های مشخص شده در فایل ارسالی با رنگ طلایی براق طلاکوب می‌شوند. در این نوع کارت ویزیت علاوه بر چاپ مرکب، از فویل‌های طلایی نیز استفاده می‌شود.

مقوای کتان امباس ابتدا صاف و بدون بافت است، اما با فرآیند امباس رگه‌های عمودی و افقی بر روی آن ایجاد می‌شود. اگر به کارت‌های بافت‌دار و طلاکوب علاقه دارید، این کارت ویزیت می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

یکی از ویژگی‌های مثبت این کارت ویزیت، امکان نوشتن با خودکار و افزودن اطلاعات به صورت دستی در قسمت‌های فاقد طلاکوب است. قسمت‌های طلاکوب شده بر روی کارت ویزیت درخشش و جلوه‌ای طلایی دارند. با کمی خلاقیت، می‌توان طراحی بی‌نظیری را برای این کارت ایجاد کرد که برای مشاغلی مانند طلا فروشی‌ها، صرافی‌ها، دکوراسیون و دیگر کسب‌وکارها مناسب است.

 

 

مشاهده سایر محصولات ما

توضیحات تکمیلی

تیراژ

1000 عددی

زمان تحویل

14 روز کاری

سایز

90mm x 60mm

نوع چاپ

دورو

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کارت ویزیت کتان لمینت امباس طلاکوب”