کارت ویزیت کتان امباس دورگرد طلاکوب

932,000 تومان

کارت ویزیت کتان امباس طلاکوب دورگرد بزرگ، با طراحی شیک و جذاب، دارای قابلیت‌های طلاکوب براق و مناسب برای مشاغل مختلف است، اما مقاومت کمی در برابر پاره شدن دارد.

دسته: , شناسه محصول: نامعلوم

توضیحات

کارت ویزیت کتان امباس دورگرد طلاکوب

کارت ویزیت کتان امباس دورگرد طلاکوب ، در زمره کارت‌های شیک و جذاب قرار دارد و به‌ویژه به کارت ویزیت طرح کتان طلاکوب معروف است. این کارت به دلیل قابلیت‌های خاص در ایجاد بخش‌های طلاکوب، بسیار زیبا و جذاب به نظر می‌رسد.

این محصول بر روی مقوای 300 گرمی بافت‌دار (کتان امباس) چاپ شده و فاقد هرگونه روکشی است. سپس بخش‌های مورد نظر طبق فایل ارسالی به رنگ طلایی براق طلاکوب می‌شوند. علاوه بر چاپ مرکب، از فویل‌های طلایی نیز در این کارت استفاده می‌شود.

کتان امباس در ابتدا صاف است، اما با عملیات امباس رگه‌های عمودی و افقی روی آن ایجاد می‌شود. اگر به کارت‌های بافت‌دار و طلاکوب علاقه دارید، این محصول گزینه‌ای مناسب برای شماست.

یکی از مزیت‌های این کارت ویزیت، قابلیت نوشتن با خودکار و اضافه کردن اطلاعات به صورت دستی در قسمت‌های فاقد طلاکوب است.

قسمت‌های طلاکوب شده در کارت ویزیت، جلوه‌ای طلایی و درخشان خواهند داشت. این کارت را می‌توان با کمی خلاقیت به طرحی فوق‌العاده تبدیل کرد که به‌ویژه برای مشاغلی مانند طلا فروشی‌ها، صرافی‌ها و دکوراسیون مناسب است.

لازم به ذکر است که احتمال جابجایی طلاکوب در این محصول بین ۰.۵ تا ۳ میلی‌متر وجود دارد. این کارت به راحتی تا می‌شود و به دلیل نداشتن روکش، در برابر پاره شدن مقاومت زیادی ندارد.

این کارت ویزیت در ابعاد ۹ در ۶ سانتی‌متر چاپ می‌شو.در طراحی کارت‌های ویزیت کتان، بهتر است از زمینه‌های روشن یا سفید استفاده کنید؛ زیرا استفاده از تصاویر و زمینه‌های رنگارنگ و تیره احتمال پشت‌زدگی رنگ چاپ را افزایش می‌دهد.

همچنین، توصیه می‌شود از بارکدها استفاده نکنید، زیرا خوانایی لازم را نخواهد داشت و ممکن است محصول نهایی رضایت شما را تأمین نکند.

مشاهده سایر محصولات ما

توضیحات تکمیلی

تیراژ

1000 عددی

زمان تحویل

17 روز کاری

سایز

90mm x 60mm

نوع چاپ

دورو

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کارت ویزیت کتان امباس دورگرد طلاکوب”