کارت ویزیت سلفون براق طلاکوب

621,000 تومان

کارت ویزیت سلفون براق طلاکوب دورصاف با طراحی جذاب و مقاومت بالا، مناسب برای مشاغل مختلف و به ویژه طرح‌های رنگی و درخشان است.

دسته: , شناسه محصول: نامعلوم

توضیحات

کارت ویزیت سلفون براق طلاکوب

کارت ویزیت سلفون براق طلاکوب یکی از محصولات پرطرفدار در دسته کارت‌های ویزیت طلاکوب است. این کارت‌ها به دلیل طراحی خاصی که دارند و امکان اضافه کردن بخش‌های دلخواه طلاکوب و همچنین روکش براق، از جذابیت زیادی برخوردارند.

این کارت‌ها روی مقوای گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ شده و سپس با لایه نازکی از سلفون براق پوشانده می‌شوند. روکش سلفون براق باعث انعکاس نور و ایجاد ظاهری درخشان برای کارت می‌شود، به طوری که رنگ‌ها، حتی زمینه سفید، به خوبی جلوه می‌کنند. همچنین، این روکش به افزایش دوام و مقاومت کارت در برابر رطوبت، خش و تماس دست کمک می‌کند.

پس از چاپ و اضافه کردن روکش، قسمت‌های مشخص‌شده بر اساس فایل ارسالی به رنگ طلایی براق طلاکوب می‌شوند. این کارت‌ها علاوه بر چاپ مرکب، از فویل طلایی برای طلاکوب استفاده می‌کنند.

کارت ویزیت سلفون براق طلاکوب به راحتی تا می‌شود، اما با توجه به روکش سلفون، مقاومت زیادی در برابر پاره شدن دارد. گوشه‌های این کارت به صورت دورصاف بوده و در ابعاد مختلف از 8.5 در 4.8 سانتی‌متر تا 48 در 34 سانتی‌متر قابل چاپ است.

نوشتن بر روی پوشش سلفون براق یا طلاکوب با خودکار امکان‌پذیر نیست و تنها می‌توان با استفاده از مارکر و ماژیک CD بر روی آن نوشت.

قسمت‌های طلاکوب روی این کارت ویزیت جلوه‌ای طلایی و درخشان دارند. با استفاده از خلاقیت در طراحی، می‌توان طرح‌هایی فوق‌العاده برای مشاغل مختلف از جمله طلا فروشی‌ها، صرافی‌ها، دکوراسیون و … چاپ کرد.

گوشه‌های این کارت ویزیت به صورت دورصاف است و در ابعاد مختلف از 8.5 در 4.8 سانتی‌متر تا 48 در 34 سانتی‌متر چاپ می‌شود. این نوع کارت ویزیت برای طراحی‌های متنوع، به ویژه آن‌هایی که شامل رنگ‌های شاد و هایلایت هستند، مناسب است.

 

 

 

 

مشاهده سایر محصولات ما

توضیحات تکمیلی

تیراژ

1000 عددی

زمان تحویل

12 روز کاری

سایز

85mm x 48mm

نوع چاپ

دورو

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کارت ویزیت سلفون براق طلاکوب”