کارت ویزیت سلفون براق طرح موج

462,000 تومان

کارت ویزیت سلفون براق طرح موج با برش خاص و روکش نازک، انتخابی مناسب برای کسب‌وکارها با تیراژ بالا و قیمت مناسب است، که به دلیل زیبایی و مقاومت بالا در برابر آسیب‌ها، برای طرح‌های شاد و رنگی مناسب می‌باشد.

دسته: , شناسه محصول: نامعلوم

توضیحات

کارت ویزیت سلفون براق طرح موج

کارت ویزیت سلفون براق طرح موج یک انتخاب ویژه برای کسب‌وکارهایی است که به دنبال کارت ویزیت با برش خاص، تیراژ بالا و قیمت مناسب می‌باشند.

این کارت ویزیت بر روی مقوای گلاسه ۳۰۰ گرمی چاپ شده و با روکش پلاستیکی نازک سلفون براق پوشانده می‌شود. سلفون براق با انعکاس نور، ظاهری جذاب به کارت می‌بخشد و باعث افزایش درخشندگی رنگ‌ها، حتی در زمینه‌های سفید می‌شود.

این روکش علاوه بر زیبایی، به افزایش طول عمر و مقاومت کارت در برابر رطوبت، خش و تماس دست کمک می‌کند. کارت ویزیت با ابعاد 9 در 6 سانتی‌متر چاپ می شود دو گوشه کارت به صورت گرد (curve) و دو گوشه دیگر به صورت صاف طراحی شده است.

کارت ویزیت سلفون براق طرح موج به راحتی تا می‌شود، اما به دلیل روکش سلفون، مقاومت زیادی در برابر پاره شدن دارد. سلفون نسبت به لمینت انعطاف‌پذیرتر و نازک‌تر است و در دو نوع مات و براق موجود است.

به دلیل پوشش سلفون براق، نوشتن با خودکار بر روی آن ممکن نیست و تنها می‌توان با مارکر یا ماژیک CD نوشت. این نوع کارت مناسب برای طرح‌هایی با رنگ‌های شاد و هایلایت‌های روشن است.

نکته مهم: قسمت موج‌دار (curve) در این کارت از پیش تعیین نشده است، بنابراین باید فاصله برش را در چهار طرف طرح مد نظر داشته باشید.

 

 

مشاهده سایر محصولات ما

توضیحات تکمیلی

تیراژ

1000 عددی

زمان تحویل

12 روز کاری

سایز

90mm x 60mm

نوع چاپ

دورو

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کارت ویزیت سلفون براق طرح موج”