پاکت تحریر 100گرم

1,397,000 تومان

دسته: , شناسه محصول: نامعلوم

توضیحات

پاکت تحریر 100گرم

پاکت تحریر 100گرم از زیباترین و خوش فرم‌ترین انواع پاکت‌ها در چاپ آنلاین کارو است. این نوع کاغذ تحریر ۱۰۰ گرم، به خاطر فرم مناسب و مصرف بالا، به ویژه برای چاپ ست‌های اداری، بسیار پرکاربرد است.

این کاغذ برای چاپ سربرگ و انواع پاکت‌ها مناسب است و امکان چاپ پاکت تحریر ۱۰۰ گرم در تیراژهای ۱۰۰۰ عددی وجود دارد. برای سفارش در تیراژهای بیشتر، می‌توان به صورت شیت‌های ۱۰۰۰ عددی اقدام کرد، اما توجه داشته باشید که افزایش تیراژ تأثیری بر کاهش قیمت نخواهد داشت.

چاپ پاکت تحریر ۱۰۰ گرم به روش افست و بر روی شیت‌های عمومی انجام می‌شود. تمام چاپ‌های افست این چاپخانه با استفاده از رنگ‌های کامل و بالاترین کیفیت انجام می‌گیرند.

سایزهای مختلف پاکت تحریر ۱۰۰ گرم عبارتند از:

۱. پاکت نامه تحریر ۱۰۰ گرم ۲. پاکت A5 تحریر ۱۰۰ گرم ۳. پاکت A4 تحریر ۱۰۰ گرم ۴. پاکت A3 تحریر ۱۰۰ گرم

پاکت نامه تحریر ۱۰۰ گرم: این نوع پاکت، از سایر سایزها پرمصرف‌تر است و حدوداً یک سوم اندازه A4 است. به راحتی می‌توان یک برگه A4 تا شده را در آن جای داد. درب این مدل پاکت از عرض باز می‌شود و امکان چاپ آن با درب از بالا (درب ژاپنی) وجود ندارد.

پاکت A5 تحریر ۱۰۰ گرم: این پاکت نیز جزء محصولات خانواده تحریر ۱۰۰ گرم است، اما نسبت به سایر سایزها کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. پاکت A5 به گونه‌ای طراحی شده که یک برگه A5 (نصف برگه A4) استاندارد به راحتی در آن قرار می‌گیرد.

پاکت A4 تحریر ۱۰۰ گرم: این سایز از محبوب‌ترین پاکت‌هاست و بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها از آن برای تکمیل ست‌های اداری خود، در کنار پاکت‌های نامه و سربرگ‌های A4 و A5، استفاده می‌کنند.

پاکت A3 تحریر ۱۰۰ گرم: این پاکت از دیگر محصولات این مجموعه است و کاربردهای خاصی دارد، به ویژه برای صنف‌هایی مانند مشاوران املاک و دفاتر اسناد رسمی.

پاکت تحریر ۱۰۰ گرم یکی از پرطرفدارترین انواع این محصول است.

 

 

 

مشاهده سایر محصولات ما

توضیحات تکمیلی

سایز

(260x 230mm) پاکت نامه, (345x 245mm) پاکت A5, (480x 345mm) پاکت A4, (670x 475mm) پاکت A3

تیراژ

1000 عددی

زمان تحویل

9 روز کاری

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پاکت تحریر 100گرم”