لیبل شیشه ای

1,163,000 تومان

لیبل شیشه‌ای یا شفاف (Transparent Sticker) یکی از انواع پرکاربرد برچسب‌ها محسوب می‌شود. این نوع لیبل‌ها به دو دسته خوانا و ناخوانا تقسیم می‌شوند و بیشتر برای چسباندن روی شیشه استفاده می‌شوند. لیبل‌های خوانا به صورتی طراحی شده‌اند که مانعی برای مشاهده محتویات پشت یا داخل شیشه ایجاد نمی‌کنند و معمولاً بر روی ظروف شیشه‌ای به کار می‌روند. از سوی دیگر، لیبل‌های ناخوانا دید به سمت دیگر شیشه را مسدود می‌کنند و به عنوان برچسب‌هایی برای شیشه اتومبیل‌ها استفاده می‌شوند که باید از داخل به شیشه چسبانده شوند.

دسته: , شناسه محصول: نامعلوم

توضیحات

لیبل شیشه ای

لیبل شیشه‌ای یا همان لیبل پی‌وی‌سی شفاف، مشابه لیبل PVC سفید، روی پی‌وی‌سی ضدآب چاپ می‌شود و از ویژگی‌های مقاومت و قابلیت شستشو برخوردار است. این نوع لیبل نسبت به لیبل‌های کاغذی از دوام و کیفیت بیشتری برخوردار است. استفاده از پی‌وی‌سی شفاف در این لیبل‌ها باعث می‌شود که در بخش‌هایی که چاپ انجام نمی‌شود، لیبل شفاف باشد و پشت آن دیده شود. در طراحی و انتخاب رنگ این لیبل‌ها باید به زمینه‌ای که قرار است روی آن چسبانده شوند توجه ویژه‌ای داشت.

چاپ لیبل PVC با انواع برش‌های ساده، دایره و برش‌های خاص و دلخواه شما قابل انجام است. لیبل‌های پی‌وی‌سی در اشکال خاص و دایره‌ای تنها با برش نیم‌تیغ ارائه می‌شوند و هزینه نهایی با محاسبه نرخ برش تعیین می‌گردد. در اشکال مستطیل و مربع علاوه بر برش نیم‌تیغ، می‌توان از برش مستقیم نیز استفاده کرد که برای ابعاد بالاتر از ۵ در ۵ سانتی‌متر با قیمتی مناسب عرضه می‌شود.

برش نیم‌تیغ: در این روش از دستگاه کاتر پلاتر با دقت بالا استفاده می‌شود که تنها لایه رویی لیبل برش می‌خورد، و جداسازی لیبل‌ها بسیار آسان‌تر است. این نوع برش از دقت بالایی برخوردار بوده و می‌تواند هر شکل و سایزی را برش دهد.

برش مستقیم: این برش فقط برای اشکال مربع و مستطیل مناسب است و در ابعاد بالای ۵ سانتی‌متر انجام می‌شود. در این روش، هر دو لایه لیبل برش می‌خورند و لیبل‌ها کاملاً از یکدیگر جدا می‌شوند. این روش برش، نسبت به برش نیم‌تیغ، هزینه کمتری دارد.

 

 

مشاهده سایر محصولات ما

توضیحات تکمیلی

تیراژ

1000 عددی

زمان تحویل

9 روز کاری

سایز

85mm x 48mm

نوع چاپ

یکرو

نوع چسب

پشت شیشه, روی شیشه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “لیبل شیشه ای”