چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی

1,454,000 تومان

دسته: , شناسه محصول: نامعلوم

توضیحات

چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی

چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی یکی دیگر از تخصص‌های مجموعه تبلیغاتی رز اصفهان است. سرعت در تحویل، کیفیت بالا و قیمت مناسب، این امکان را فراهم آورده است که این مجموعه بتواند با شرکت‌های بزرگ کشور برای تولید لیوان کاغذی در تیراژهای بالا همکاری کند و رضایت آنها را جلب نماید

چاپ لیوان کاغذی به دلیل مزایای فراوان طی سال‌های اخیر گسترش یافته است. برد تبلیغاتی، انعطاف‌پذیری، مقاومت در برابر حرارت و بهداشتی بودن از جمله مزایای مهم لیوان‌های کاغذی هستند.

لیوان کاغذی تبلیغاتی یا اختصاصی، با طرح دلخواه شما چاپ می‌شود و مناسب برای استفاده در رستوران‌ها، فست فودها، هیئت‌های مذهبی، بیمارستان‌ها، ادارات و سازمان‌های دولتی و خصوصی است. این لیوان‌ها به دلیل برد تبلیغاتی بالا و استفاده در جلسات و تشریفات رسمی، بسیار مناسب هستند و می‌توانند در کنار جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی، یک پک حرفه‌ای برای تبلیغات و بازاریابی فراهم کنند.

تاریخچه چاپ لیوان کاغذی به زمانی برمی‌گردد که ظروف یکبار مصرف در دنیای مدرن جایگاه ویژه‌ای پیدا کردند. با توجه به مضرات ظروف پلاستیکی، ظروف یکبار مصرف کاغذی به ویژه لیوان کاغذی به دلیل ویژگی‌های زیست تخریب‌پذیر و بهداشتی بودن، جایگزین مناسبی شده است.

 

 

 

مشاهده سایر محصولات ما

توضیحات تکمیلی

حجم

200 سی سی, 360 سی سی

تیراژ

1000 عددی, 5000 عددی

زمان تحویل

9 روز کاری, 10 روز کاری

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی”