پاکت گلاسه 135 گرم

1,581,000 تومان

دسته: , شناسه محصول: نامعلوم

توضیحات

پاکت گلاسه 135 گرم

پاکت گلاسه 135 گرم به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع پاکت‌ها شناخته می‌شود و به‌طور خاص از کاغذ روغنی براق برای چاپ آن استفاده می‌شود. این کاغذ از جمله زیباترین گزینه‌های مصرفی در مجتمع چاپ دیاکو است و علاوه بر چاپ پاکت، در چاپ تراکت، بروشور، پوستر و سایر محصولات چاپی نیز کاربرد دارد.

چاپ پاکت گلاسه 135 گرم در تیراژهای ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ عددی امکان‌پذیر است، که این موضوع باعث می‌شود در صورت نیاز به سفارش‌های کلان، پاکت گلاسه 135 گرم گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه در کنار تحریر 80 گرم باشد.

در مجتمع چاپ دیاکو، چاپ پاکت‌ها با استفاده از تکنیک افست و بر روی شیت عمومی انجام می‌شود. تمامی چاپ‌های افست در این مرکز به صورت چهار رنگ (فول رنگی) و با بالاترین کیفیت صورت می‌گیرد.

برای طراحی صحیح پاکت‌ها، توصیه می‌شود از قالب‌های آماده که در تب‌های دیگر موجود است، استفاده کنید تا از بروز مشکلات در چاپ و خط‌تاها جلوگیری شود.

انواع سایزهای قابل چاپ پاکت گلاسه 135 گرم

در مجتمع چاپ دیاکو، چاپ پاکت گلاسه 135 گرم در سه نوع زیر ارائه می‌شود:

  • پاکت نامه گلاسه 135 گرم
  • پاکت A5 گلاسه 135 گرم
  • پاکت A4 گلاسه 135 گرم

پاکت نامه گلاسه 135 گرم

پاکت نامه، که به نام پاکت ملخی نیز شناخته می‌شود، یکی از پرمصرف‌ترین سایزها در خانواده پاکت‌هاست. این پاکت تقریباً یک سوم اندازه A4 است و به راحتی می‌تواند یک برگه A4 که تا شده باشد، درون آن قرار گیرد.

درب این مدل پاکت از عرض باز می‌شود و امکان چاپ با درب از بالا (درب ژاپنی) برای آن وجود ندارد. برای طراحی این پاکت، توصیه می‌شود از قالب‌های آماده استفاده کنید تا در چاپ و خط‌تاها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت‌های نامه با سیستم افست و به صورت چهار رنگ (فول رنگی) انجام می‌شود. شیت‌بندی پاکت‌ها به صورت عمومی است که باید در هنگام طراحی و رنگ‌بندی در نظر داشته باشید.

پاکت A5 گلاسه 135 گرم

پاکت A5، یکی دیگر از محصولات این خانواده است که کمتر از سایر پاکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پاکت به گونه‌ای طراحی شده که یک برگ A5 (نصف برگه A4) به راحتی در آن جا می‌گیرد.

پاکت A5 گلاسه 135 گرم به دو صورت کیفی و کیسه‌ای ارائه می‌شود. در پاکت کیسه‌ای، درب آن در طول کمتر (بخش باریک‌تر) قرار دارد و در پاکت کیفی، درب آن در عرض (بخش بلندتر) قرار دارد.

برای طراحی این پاکت‌ها، توصیه می‌شود از قالب‌های آماده طراحی استفاده کنید تا از بروز مشکلات در چاپ و خط‌تاها جلوگیری شود.

چاپ روی پاکت‌های A5 با سیستم افست و به صورت چهار رنگ (فول رنگی) انجام می‌شود. شیت‌بندی این پاکت‌ها نیز به صورت عمومی است که باید در طراحی و رنگ‌بندی در نظر داشته باشید.

پاکت A4 گلاسه 135 گرم

پاکت A4 از جمله محصولات پرطرفدار در خانواده پاکت‌ها است و بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها از آن برای تکمیل ست‌های اداری خود استفاده می‌کنند، در کنار پاکت نامه و سربرگ‌های A4 و A5.

پاکت A4 گلاسه 135 گرم به دو صورت کیفی و کیسه‌ای ارائه می‌شود. در پاکت کیسه‌ای، درب آن در طول کمتر (بخش باریک‌تر) قرار دارد و در پاکت کیفی، درب آن در عرض (بخش بلندتر) قرار دارد.

 

 

 

مشاهده سایر محصولات ما

توضیحات تکمیلی

سایز

(260x 230mm) پاکت نامه, (345x 245mm) پاکت A5, (480x 345mm) پاکت A4, (670x 475mm) پاکت A3

تیراژ

1000 عددی, 2000 عددی, 5000 عددی

زمان تحویل

5 روز کاری, 7 روز کاری, 9 روز کاری

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پاکت گلاسه 135 گرم”