کارت ویزیت کارتی 300 گرم نقره کوب

654,000 تومان

کارت ویزیت شومیز نقره‌کوب دورگرد بزرگ، با چاپ روی مقوای شومیز 300 گرمی و افزودن نقره‌کوب، ترکیبی از شیک و جذابیت را ارائه می‌دهد.

دسته: , شناسه محصول: نامعلوم

توضیحات

کارت ویزیت کارتی 300 گرم نقره کوب

کارت ویزیت کارتی 300 گرم نقره کوب یکی از انواع کارت‌های ویزیت شیک و منحصر به فرد است که به دلیل امکان افزودن بخش‌های دلخواه نقره‌کوب، جذابیت ویژه‌ای دارد.

این کارت ویزیت روی مقوای شومیز 300 گرمی با کیفیت بالا چاپ می‌شود و هیچ‌گونه روکشی ندارد. سپس قسمت‌های منتخب بر اساس فایل نقره‌کوب، با رنگ نقره‌ای براق نقره‌کوب می‌شود. علاوه بر چاپ، این محصول از فویل‌های نقره‌ای و فشار کلیشه و گرما روی مقوا نیز بهره‌مند است.

مقوای شومیز، یکی از قدیمی‌ترین و پرکاربردترین انواع مقوا برای چاپ کارت ویزیت است و به همین دلیل به نام مقوای کارتی نیز شناخته می‌شود.

در این محصول، احتمال جابجایی نقره‌کوب بین ۰.۵ تا ۳ میلی‌متر وجود دارد. کارت ویزیت به راحتی تا می‌شود و به دلیل عدم وجود روکش، مقاومت چندانی در برابر پارگی ندارد.

در طراحی کارت‌های ویزیت شومیز، بهتر است از زمینه‌های روشن یا سفید استفاده کنید، زیرا استفاده از تصاویر یا زمینه‌های رنگارنگ و تیره می‌تواند موجب پشت‌زدگی رنگ چاپ و عدم پراکندگی یکنواخت رنگ‌ها شود.

 

 

 

مشاهده سایر محصولات ما

توضیحات تکمیلی

تیراژ

1000 عددی

زمان تحویل

17 روز کاری

سایز

85mm x 48mm

نوع چاپ

دورو

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کارت ویزیت کارتی 300 گرم نقره کوب”